دسته‌ها
دستگاهچی کسب و کار خانگی

کسب و کار میوه خشک کنی

شاید شما هم از دسته کسانی باشید که میخواهید کسب کار خانگی خود را شروع کنید و یا به فکر ایده ای برای کار در خانه هستید ، یا حتی میخواهید کارگاه کوچکی برای خود داشته باشید و درآمدی دوم کسب کنید.

تولید میوه خشک :

افزایش نرخ اجاره ها، افزایش هزینه ها و خیلی موارد دیگر اقتصادی که هممون درگیرش هستیم ، راه اندازی کسب و کار خانگی ای که قابلیت داشته باشید در محیط کوچک و با سرمایه اولیه کم انجام شود فرصت جذابی است که البته در سراسر دنیا تعداد همین کسب و کار های خانگی درحال افزایش بوده و مورد استقبال اکثر مردم واقع شده است.

از مزایای اصلی کسب و کارهای خانگی میتوان به چند مورد اشاره کرد مثل : هزینه رفت و آمد به محل کار نخواهید داشت ، اگر در ابعاد کوچکی کار کنید مالیات ندارید ، ساعت های زیادی در ترافیک نمیمانید و مهم ترین مزیت این است که خودتان رئیس خودتان هستید و برای خود کار میکنید و هرچقدر تلاش بیشتری بکنید منفعت خودتان بالاتر است.

یکی از کسب و کارهای درحال رشد و پول ساز میوه خشک کنی است ، بله خشک کردن میوه و فروختن آن به هر نحوی که دوست دارید چه آنلاین و از طریق پیج اینستاگرام و سایت و چه به صورت حضوری در محله خود.

چیپس میوه

دلایل محبوبیت میوه خشک :

  • حفظ خواص میوه
  • ماندگاری بسیار بالا
  • قابلیت استفاده از طعم میوه های مختلف در فصولی که آن گونه کشت و برداشت ندارد
  • استفاده از میوه هایی که در اقلیم های خاص قابلیت کشت ندارد مثلا توت فرنگی در نقاط بسیار گرم
  • وزن و حجم کمتر نسبت به میوه تازه و در نتیجه کاهش هزینه حمل و نقل و صادرات

و ده ها دلیل دیگر که تضمین میکنند برای این محصولات همیشه مشتریان مشتاقی در سراسر دنیا حضور خواهند داشت .

مراحل تولید میوه خشک:

  • خرید میوه تازه : سعی کنید میوه هایی را انتخاب و تهیه کنید که تازه درشت و سالم باشند تا دور ریز کمتری داشته باشید.
  • دسته بندی پیش از شست و شو : بعضی میوه ها کرم خوردگی یا خرابی جزیی خواهند داشت و بعضی ها سالم، در این مرحله این دو دسته را از هم جدا کنید و میوه های سالم را با خراب در یکجا قرار ندهید.
  • شست و شو و گند زدایی : میوه ها را تمیز و ترجیا با استفاده از مواد شوینده و گندزدا بشوید تا کاملا تمیز شوند
  • گرفتن پوست میوه ها و حذف زوائد : در این قسمت با دستگاه یا دست ، هسته، زوائد لک دار یا خراب و سایر قسمت های غیر خوراکی و میوه هایی که بدون پوست خشک میشوند مثل موز، پوست شان باید از میوه جدا شود.
  • خردکردن : میوه ها را باز به صورت دستی یا با دستگاه به اندازه و اشکال مورد نظرتان خرد می­کنید.
  • خشک کردن : بعد از تمام مراحل بالا میوه هارا باید در دستگاه خشک کن قرار دهید.
  • دسته بندی نهایی : بهتر است که محصول نهایی خود را از لحاظ کیفیت و سایز متمایز و بسته بندی کنید برای مثال محصولاتی که کمی کیفیت پایین تری دارند به عنوان فروش عمده ( کیلویی)  و محصولاتی که با کیفیت تر هستند را  با بسته بندی های کوچک یا (گرمی) ارائه دهید.

بسته بندی میوه خشک

قیمت دستگاه میوه خشک کن چقدر است ؟

دستگاهچی، تامین و ارائه کنندگان و تولید کنندگان بسیار مجرب در صنعت غذایی را دارا می باشد و مجموعه ایی را ایجاد کرده است که براحتی بتوانید در

سایت مقایسه قیمت و نرخ دستگاه میوه خشک کن  را انجام دهید .

حتما قبل از خرید محصول با کارشناسان دستگاهچی تماس بگیرید ( ۹۸۹۱۴۹۵۱۸۹۱۵+ ) و از مشاوره و راهنمایی  تخصصی و رایگان استفاده کنید .

شما همچنین می‌توانید در قسمت ثبت نظرات  درخواست ها ؛ سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید و در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *