دسته‌ها
دستگاهچی

طرز کار دستگاه آب انار گیری

در این مقاله قصد داریم شما را با طرز کار دستگاه آب انار گیری آشنا کنیم اما ابتدا لازم است که نکاتی درمورد خود میوه انار را بازگو کنیم.

انار یکی از مفید ترین میوه ها و آب انار یکی از خوشمزه ترین و مبوب ترین نوشیدنی هاست. همه ما از خواص خارق العاده انار باخبریم ، پیشگیری از سرطان،تصفیه خون،خون سازی،کاهش استرس،سلامتی قلب و …

این میوه مورد علاقه ی اکثر مردم هست اما همانطور که میدانید خوردن این میوه کمی سخت و وقت گیر هست بنابر این یکی از بهترین راه حل ها گرفتن آب این میوه بهشتی میباشد .
بیشتر مردم از خوردن آب انار لذت می‌برند، بعضی ها آب انار ملس دوست دارند و بعضی ترش. به دلیل علاقه‌ی مردم به آب انار، این روزها انواع ایستگاه‌های تصفیه خون که به فروش آب انار ارگانیک مشغول هستند رشد چشمگیری کرده‌اند.

آب انار

انواع دستگاه آب انار گیری

سه مدل در بازار موجود هستند که بسیار سریع و بدون نیاز به تخصص فنی خاص، عصاره و آب انار را می‌گیرند.

  • دستگاه آب انار گیری دستی
  • دستگاه آب انار گیری اتوماتیک
  • دستگاه آب انار گیری برقی

دستگاه آب انار گیری صنعتی

ایستگاه های آب میوه فروشی اکثرا از دستگاه آب انار گیری صنعتی اتوماتیک برقی برای تهیه آب میوه تازه و سالم استفاده میکنند.
کارکرد دستگاه آب انارگیری اتوماتیک بسیار جذاب و آسان است. فرآیند آب میوه گیری در داخل محفظه  و بدون دخالت دست و به صورت کاملا بهداشتی انجام می‌شود.
میوه ها از داخل مخزن به داخل محفظه دستگاه و کاسه های مخصوص وارد می شوند، میوه ها به وسیله چاقو نصف میشوند و عملیات آب گیری از طریق فشار دادن میوه و پوست گیری به سرانجام می رسد. آب میوه داخل مخزن مخصوص جمع می‌شود و تفاله‌ها نیز به سمت سطل زباله هدایت می‌شوند.
بسته به کیفیت قطعات، کشور سازنده، حجم و سرعت آبگیری و برند دستگاه ممکن است قیمت های مختلفی برای دستگاه آب انارگیری اتوماتیک در نظر گرفته شود.

دستگاه آب انارگیری صنعتی

 

عملکرد دستگاه آب انار گیری صنعتی 

دستگاه آب انار گیری اتوماتیک یا صنعتی یک دستگاه آبگیری چندکاره است که به عنوان دستگاه آبلیمو گیری، دستگاه آّبگیری انگور ، دستگاه آبغوره گیری و دستگاه آب زرشک گیری کاربرد دارد.
نحوه کارکرد این دستگاه آبگیری صنعتی به این صورت است که شما می‌توانید با تعویض توری‌های مختلف دستگاه، آبگیری هر کدام از محصولات بالا را انجام دهید. سیستم آبگیری این دستگاه به صورت ماردون پرس است و خروجی دستگاه آب انار گیری صنعتی به این صورت است که تفاله و آبمیوه را جدا می‌کند و شما می‌توانید آبمیوه با کیفیت را بدون تفاله داشته باشید.
کمترین ظرفیت این دستگاه ۳۰۰ کیلوگرم در ساعت است و برق مصرفی آن معمولا به صورت تک فاز است

دستگاه آب انار گیری اتوماتیک علاوه بر صرفه‌جویی در زمان با عملکرد فوق العاده سریع، کیفیت و ویتامینهای موجود در میوه‌ها را حفظ کرده و آن را با بهترین کیفیت و طعم عرضه می‌کند.

مشخصات و ویژگی های دستگاه آب انار گیری برقی عبارت‌اند از :

– موتور بسیار قوی و مقاوم هنگام استفاده‌ی مداوم از دستگاه

– امکان شست‌وشوی تمام قطعات دستگاه

– بدنه‌ی استیل مقاوم با طراحی بسیار زیبا

– امکان تعمیر و تعویض قطعات

قیمت دستگاه آب انار گیری چقدر است ؟

دستگاهچی ، تامین و ارائه کنندگان و تولید کنندگان بسیار مجرب در صنعت غذایی را دارا می باشد و مجموعه ایی را ایجاد کرده است که براحتی بتوانید در

سایت مقایسه قیمت و نرخ دستگاه آب انار گیری از جمله قیمت  و نرخ دستگاه آب انار گیری صنعتی، قیمت و نرخ دستگاه آب انار

گیری نیمه صنعتی و قیمت و نرخ دستگاه آب انارگیری خانگی را انجام دهید .

حتما قبل از خرید دستگاه آب انار گیری یا دستگاه آب گوجه گیری یا دیگر محصولات با کارشناسان دستگاهچی تماس بگیرید ( ۹۸۹۱۴۹۵۱۸۹۱۵+

) و از مشاوره و راهنمایی  تخصصی و رایگان استفاده کنید .

شما همچنین می‌توانید در قسمت ثبت نظرات  درخواست ها ؛ سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید و در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *